WHO IS THIS ONE

there is a man a certain man stirrar på intet bakar en kaka sminkar igen hålen there is a man a certain man fastar och frossar och dricker drinkar och öl there is a man a certain man slickar upp kokain röker gräs och somnar utan koffein i blodet there is a man a certain man tidig morgontimmes promenader, bastubad och yogaklasser bakar bröd och plockar kvistar till dekorationer i skogen there is a man a certain man eråller stipendier, utmärkelser och omskrivelser snor allas idéer i ett uppror mot copyrighten och sjunger andra människors sånger i brist på förståelse för where you end and I begin there is a man a certain man och jag skall söva mig i nattens ensligaste timma och jag får äga dialogen om jag vill om jag vill det men denna pandoras ask som jag skall öppna skall spränga ljudvallen medan du kastar grus på mitt fönster there is a man a certain man